نگارش 5.1 راهنمایی بهمراه هلپر 2.6
آموزشی-مدارس-نرم افزار-ترفند
محمد صدیق نصرتی

موارد اصلاحيه در نگارش 5.1.0.0

در اين نگارش  موضوعات زير اصلاح و يا اضافه شده است :

الف – پايگاه جامع اطلاعات دانش آموزی به آدرس     School.Medu.ir   رونمايي شده است . همه مدارس بايد براي دسترسي به اين سايت برای خود يک نام کاربری و کلمه عبور تهيه کنند که اين کار از طريق سلسله مراتب موجود در سيستم از طريق منطقه قابل انجام است . مدارسي که فاقد دسترسي مستقيم به اينترنت در محيط مدرسه ميباشند ميتوانند فايل های مربوط به ارسال اطلاعات خود را از طريق اين سايت به پايگاه اطلاعاتی ارسال نموده و سپس از همان جا فايل تاييديه مربوط به ارسال اطلاعات را دريافت نمايند. در نگارش جديد امکان دريافت اين فايل در سيستم مدرسه و  باز شد قفل سيستم  فراهم شده است .

ب – اگر سيستم مدرسه اي به علت عدم ارسال سوابق به پايگاه منطقه اي قفل شده بود برای ورود به صفحه ارسال سوابق ميتواند از کليد تعبيه شده در صفحه معرفي کاربر سيستم (Login)در ابتداي اجراي سيستم استفاده نمايد . در همين صفحه کليدي نيز براي دريافت فايل تاييديه ارسال سوابق قرار داده شده است .

ج – در نگارش قبلی سيستم اشکالي در هنگام ارسال اطلاعات برخي مدارس به منطقه وجود داشت که آن اشکال در نگارش جاري مرتفع گرديده است .

د – درس قرائت فارسی پايه اول در نگارش قبل به سه درس تجزيه شده بود ولي در چاپ فرم ريز نمرات ماتريسي براي پايه اول اين مسئله لحالظ نشده بود که اين فرم در اين نگارش اصلاح گرديده است

دانلود







تاريخ : دو شنبه 23 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد صدیق نصرتی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی